MEDEDELING VAN DE BURGEMEESTER EN VAN DE POLITIE

We hebben kennis genomen van feiten die berichten over mogelijke pogingen tot kidnapping.
Na controles worden de feiten momenteel onderzocht om de exacte omstandigheden ervan te bepalen.
Het onderzoek loopt voort, alle camera's worden bekeken en er loopt een buurtonderzoek. Momenteel kunnen we niets bevestigen of ontkrachten. Al onze politieagenten zijn ingeschakeld.
We begrijpen de emoties en de onrust die dit soort informatie kan wekken en minimaliseren geenszins, maar we vragen u om niet te speculeren en geen ongecontroleerde informatie te verspreiden.
Iedereen die iets abnormaals gemerkt heeft wordt verzocht onmiddellijk contact op te nemen met de politie op het nummer 101.
Er zijn momenteel zichtbare en alledaagse patrouilles aanwezig.

Bedankt voor uw waakzaamheid en uw kalmte.

Veiligheid blijft onze prioriteit.

Diverse certificaten

De dienst bevolking kan diverse certificaten uitreiken met informatie over de inwoners van de gemeente, opgenomen in het rijksregister. 

Documenten die in aanmerking komen

De gemeente kan verschillende soorten certificaten uitreiken: 

  • uittreksels uit het bevolkingsregister waaruit blijkt dat een burger van de gemeente houder is van een bepaald document;
  • Attest van leven, gezinssamenstelling, attest van woonplaats en toelating om het grondgebied te verlaten voor minderjarigen (dienst Bevolking);
  • ...

Een certificaat aanvragen

Aanvragen kunnen worden ingediend aan het loket van de dienst Bevolking of via het gewestelijke elektronische loket  IRISbox. Om een attest aan het loket te bekomen moet u uw identiteitskaart voorleggen.

Termijn

Het wordt onmiddellijk uitgereikt.

Kostprijs 

De kostprijs van een certificaat bedraagt € 8.

Diverse certificaten

Adres
Stallestraat 77

Telefoon
02/605.10.09
02/605.10.10
02/605.10.22

E-mail
certificaten.bevolking@ukkel.brussels

Openingsuren