Werken bij de gemeente Ukkel

Wij bieden u de mogelijkheid om een bestuur te vervoegen dat volop aan het veranderen is, dat mee wil zijn met zijn tijd en dat zich wil aanpassen aan de verwachtingen van zijn burgers en medewerkers. Als lokale overheid spant de gemeente Ukkel zich in om een warme omgeving te bieden gericht op de levenskwaliteit van de burger, en als werkgever spant ze zich in voor het welzijn en de professionele ontwikkeling van haar medewerkers.

 Onze vacatures
 Onze aanwervingsexamens

De gemeente Ukkel selecteert de kandidaten op basis van hun competenties en maakt geen onderscheid tussen leeftijd, geslacht, ras, geloofsovertuiging, handicap of nationaliteit.

Wij werven elk jaar nieuwe talenten aan in heel uiteenlopende functies: administratief bediende, jurist, informaticus, kinderverzorg(st)er, kok, gemeenschapswacht, boekhouder, architect, steward, tuinier … het zijn maar enkele voorbeelden.

Bent u een mix van expertise, enthousiasme en motivatie?

Wil u zich graag ontwikkelen in een dynamische en praktische omgeving die bijdraagt tot het welzijn van de inwoners van onze gemeente?

  • Solliciteer meteen via  onze online sollicitatietool
  • Wij nodigen u ook uit om onze nieuwsberichten te volgen op de Facebook- en LinkedIn-pagina van de gemeente Ukkel. De jobaanbiedingen worden er ook regelmatig gepost.

Aanwervingsexamens

Het OCMW van Ukkel organiseert binnenkort een examen om een wervingsreserve aan te leggen voor de graad van afdelingshoofd (niveau A5).

 Om de toelatingsvoorwaarden te kennen en om in te schrijven

  • Je kan je inschrijven tot 19 april 2024.
  • Iedereen die ingeschreven is en voldoet aan de toelatingsvoorwaarden wordt per brief op de hoogte gebracht over het vervolg van de procedure.

Personeel

Adres
Stallestraat 77
Open van maandag tot vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur en van 14.00 tot 16.30 uur