Algemene Zaken
De dienst Algemene Zaken behandelt diverse aanvragen voor de bezetting van de openbare weg en/of aanvragen die onderworpen zijn aan de voorafgaande toelating van de burgemeester.
De betrokken activiteiten
- Plaatsing van een etalage, presentatieschraag (vereist een onderzoek van de Politiediensten). Download het aanvraagformulier
- Samen voor groene straten!
- Sensibilisering en inzamelingen
- Diverse manifestaties
- Flyering, sampling, gelijkwaardig en/of andere specifieke activiteiten alsook voorwerpen (onderworpen aan een gemeentebelasting of -retributie). Download het aanvraagformulier
- Rondtrekkende ambulante activiteiten (onderworpen aan een gemeentebelasting of -retributie)
- Verkeer van reclametoestellen - Mobiele publiciteit (onderworpen aan een gemeentebelasting of -retributie)
- Filmopnames (onderworpen aan een gemeentebelasting of -retributie). Download het aanvraagformulier
Elke aanvraag moet samen met het ingevulde formulier (wanneer dit beschikbaar is) minstens 15 werkdagen voor de begindatum gericht worden aan het kabinet van de burgemeester, ofwel per e-mail (burgemeester@ukkel.brussels), ofwel met de post (Kabinet van de burgemeester – Dienst Algemene Zaken – Jean Vander Elstplein 29 – 1180 Ukkel).
Aandachtspunten
- Sommige aanvragen vereisen een onderzoek van de Politiediensten en/of adviezen en/of de ingreep van andere diensten. Dit beïnvloedt de behandelingstermijn van uw dossier. Houd hiermee bijgevolg rekening.
- De dienst Algemene Zaken levert eveneens het toelatingsbewijs voor particuliere slachting af.
Contact | |
---|---|
Telefoon | 02/348.66.62 |
algemenezaken@ukkel.brussels | |
Adres | Auguste Dansestraat 3 (2e verdieping) - 1180 Ukkel |