Facebook

Contacteer de gemeentediensten

Nieuw:
on-line afspraken
voor de diensten
Bevolking, Huisvesting en Stedenbouw

Elektronisch loket

Fixmyuccle

 

 

Verklaring gegevensbescherming

U bent hier: Home / Bestuur / Algemene Zaken

Algemene Zaken

De dienst Algemene Zaken behandelt diverse aanvragen voor de bezetting van de openbare weg en/of aanvragen die onderworpen zijn aan de voorafgaande toelating van de burgemeester.

De betrokken activiteiten

Elke aanvraag moet samen met het ingevulde formulier (wanneer dit beschikbaar is) minstens 15 werkdagen voor de begindatum gericht worden aan het kabinet van de burgemeester, ofwel per e-mail (burgemeester@ukkel.brussels), ofwel met de post (Kabinet van de burgemeester – Dienst Algemene Zaken – Jean Vander Elstplein 29 – 1180 Ukkel).

Aandachtspunten

- Sommige aanvragen vereisen een onderzoek van de Politiediensten en/of adviezen en/of de ingreep van andere diensten. Dit beïnvloedt de behandelingstermijn van uw dossier. Houd hiermee bijgevolg rekening.

- De dienst Algemene Zaken levert eveneens het toelatingsbewijs voor particuliere slachting af.

 

Contact
Telefoon 02/348.66.62
E-mail algemenezaken@ukkel.brussels
Adres Auguste Dansestraat 3 (2e verdieping) - 1180 Ukkel

 

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« maart 2021 »
maart
MaDiWoDoVrZaZo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

 

Samen voor groene straten!

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Fairtradegemeenten

Energieloket