Facebook

Toegangsplan

Toegangsplan

Contacteer de gemeentediensten

Elektronisch loket

Fixmyuccle

Verklaring gegevensbescherming

U bent hier: Home / Bestuur / Gemeentesecretariaat

Gemeentesecretariaat

Het gemeentesecretariaat bevindt zich op de eerste verdieping van het gemeentehuis (Jean Vander Elstplein 29).

De gemeentesecretaris leidt en coördineert de gemeentediensten onder de bevoegdheid van het college van burgemeester en schepenen en is hoofd van het personeel.

Het secretariaat is belast met het opstellen van de processen-verbaal van de vergaderingen van het college en de gemeenteraad. Het secretariaat zorgt voor de voorbereiding van de dossiers die aan deze vergaderingen voorgelegd worden, de uitvoering van de beslissingen en het optekenen in de registers van de beslissingen.

Alle briefwisseling gericht aan het gemeentebestuur wordt door het secretariaat in de centrale indicator ingeschreven en onder de betrokken diensten verdeeld.

Voor deze verschillende taken wordt zij bijgestaan door medewerkers.

Het secretariaat is elke dag toegankelijk van 8.30 tot 12.30 en van 14 tot 16.30 uur.

Voor vragen of suggesties kunt u het secretariaat contacteren via secretariaat@ukkel.brussels of 02/348.65.11.

Jaarverslag 2018

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« januari 2020 »
januari
MaDiWoDoVrZaZo
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Agenda
Tentoonstelling van de kunstenaars van het Centre Sésame 23-01-2020 - 28-01-2020 — In het Kunstenhuis Ukkel (Dekenijstraat 102)
Uckel Kids' Carnaval 23-02-2020 13:30 - 16:30 — Espace 1180
Fotowedstrijd rond het thema "Wonen". 16-03-2020 - 17-03-2020 — Dekenijstraat, 102
Fotowedstrijd rond het thema "Wonen" 16-03-2020 - 05-04-2020 — Kunstenhuis Ukkel - Dekenijstraat, 102
Aankomende agenda-items...

 

Samen voor groene straten!

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Fairtradegemeenten

Energieloket