Facebook

Contacteer de gemeentediensten

Nieuw:
on-line afspraken
voor de diensten
Bevolking, Huisvesting en Stedenbouw

Elektronisch loket

Fixmyuccle

 

 

 

Verklaring gegevensbescherming

U bent hier: Home / Bestuur / Burgerlijke stand / Administratieve documenten

Administratieve documenten

De Bevolkingsdienst zorgt voor:

  • uittreksels uit het bevolkingsregister;
  • bewijzen van woonst, van nationaliteit, van leven;
  • gezinssamenstellingen;
  • ...

bev.

 

De diensten van de Burgerlijke Stand bevinden zich op het gemeentehuis, Jean Vander Elstplein 29, en zijn voor het publiek toegankelijk van maandag tot vrijdag van 8.45 tot 15 u.
De diensten Bevolking en Reispassen verzekeren een avonddienst op donderdag van 17 tot 19 u.

Er zijn bankautomaten geplaatst zodat de burgers hun administratieve documenten onmiddellijk met hun bankkaart (Bancontact/Proton) kunnen betalen.

Tel.: 02/348.67.78

 

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« november 2020 »
november
MaDiWoDoVrZaZo
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Agenda
Peaceful Parasites - Frank Sarfati 22-06-2020 - 01-12-2020 — Guido van Arezzoplein, het Lussato-Instituut en de begraafplaats van Dieweg
Aankomende agenda-items...

 

Samen voor groene straten!

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Fairtradegemeenten

Energieloket