Facebook

Contacteer de gemeentediensten

Nieuw:
on-line afspraken
voor de diensten
Bevolking, Huisvesting en Stedenbouw

Elektronisch loket

Fixmyuccle

 

 

 

Verklaring gegevensbescherming

U bent hier: Home / Bestuur / Burgerlijke stand / Administratieve documenten

Administratieve documenten

De Bevolkingsdienst zorgt voor:

  • uittreksels uit het bevolkingsregister;
  • bewijzen van woonst, van nationaliteit, van leven;
  • gezinssamenstellingen;
  • ...

bev.

 

De diensten van de Burgerlijke Stand bevinden zich op het gemeentehuis, Jean Vander Elstplein 29, en zijn voor het publiek toegankelijk van maandag tot vrijdag van 8.45 tot 15 u.
De diensten Bevolking en Reispassen verzekeren een avonddienst op donderdag van 17 tot 19 u.

Er zijn bankautomaten geplaatst zodat de burgers hun administratieve documenten onmiddellijk met hun bankkaart (Bancontact/Proton) kunnen betalen.

Tel.: 02/348.67.78

 

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« oktober 2020 »
oktober
MaDiWoDoVrZaZo
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Agenda
Peaceful Parasites - Frank Sarfati 22-06-2020 - 01-12-2020 — Guido van Arezzoplein, het Lussato-Instituut en de begraafplaats van Dieweg
Fotowedstrijd rond het thema "Wonen" 09-10-2020 - 25-10-2020 — Kunstenhuis Ukkel - Dekenijstraat, 102
Workshops welzijn en ontdekking van de natuur met het gezin 25-10-2020 15:00 - 16:30 — In het Wolvendaelpark (ingang Dieweg)
Aankomende agenda-items...

 

Samen voor groene straten!

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Fairtradegemeenten

Energieloket