Facebook

Toegangsplan

Toegangsplan

Contacteer de gemeentediensten

Elektronisch loket

Fixmyuccle

U bent hier: Home / Nieuws / De gemeente werft een facility manager (M/V) aan

De gemeente werft een facility manager (M/V) aan

Uw functie

Als facility manager heeft u toezicht op de schoonmaakdiensten van alle gebouwen van het bestuur (scholen, kantoren, kinderdagverblijven, …). Binnen het departement "Facility Ma­nagement" en onder het toezicht van de dienstchef leidt u een team van 150 schoonma(a)k(st)ers en 2 administratieve ambtenaren. U bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van hun werk en vertaalt de doelstellingen van de dienst in concrete acties. U zorgt eveneens voor de dagelijkse omkadering van het team en waakt over de optimale arbeids­voorwaarden.

Uw taken

  • Taken en activiteiten van het schoonmaakpersoneel organiseren in naleving van de nor­men inzake veiligheid en welzijn;
  • Administratieve omkadering van de ambtenaren verzekeren;
  • Absenteïsme beheren;
  • Toezicht houden op het werk van de twee teams (schoonmaakpersoneel en administra­tief personeel);
  • Zorgen voor de opmaak, de update en de verspreiding van werkfiches en mededelingen voor het schoonmaakpersoneel;
  • Verzekeren en opvolgen van de logistieke aspecten (bestellen van materiaal, schoon­maak­middelen, …);
  • Bijstaan van de verantwoordelijke bij aanwervingen en functionerings- en evaluatie­gesprek­ken;
  • Statistieken opstellen om de noden te optimaliseren;
  • Belangrijke informatie meedelen aan de verantwoordelijke, in het bijzonder eventuele herstellingen die in de verschillende gebouwen uitgevoerd moeten worden;
  • Zorgen voor de integratie van nieuwe ambtenaren in het team.

Uw profiel

  • U beschikt over een graduaat in menswetenschappen of in een technische richting;
  • U heeft relevante ervaring in het beheer van een team en in planning;
  • U bent polyvalent.
  • U heeft gevoel voor verantwoordelijkheid, kan communiceren en organiseren;
  • U werkt strikt en precies;
  • U kan op een autonome en vlotte manier werken.
  • U bent stressbestendig en kan opgelegde termijnen naleven.
  • U kan goed onderhandelen en conflicten beheren;
  • U heeft goede redactionele vaardigheden.
  • U heeft een actieve kennis van het Nederlands en het Frans en kunt dit aantonen met een SELOR-attest.
  • Kennis van informatica (tekstverwerker, rekenblad, e-mail, …).

Uw arbeidsvoorwaarden

  • Contract van bepaalde duur verlengbaar (mogelijk tot onbepaalde duur na 2 jaar). Onmid­dellijke indiensttreding;
  • Loon volgens gemeentelijke barema's (niveau B1);
  • Er wordt rekening gehouden met de anciënniteit in de openbare en de private sector.
  • Aangename werkomgeving.
  • Eindejaarstoelage.
  • Flexibel dienstrooster (37,5 uren/week) en specifiek rooster in juli en augustus.
  • Terugbetaling kosten openbaar vervoer aan 80%.
  • Taalpremie op basis van SELOR-attesten.
  • Talrijke opleidingsmogelijkheden.
  • Allerlei sociale voordelen voor het personeel (tussenkomst verzekering hospitalisatie, …).

Interesse?

Stuur uw kandidatuur (sollicitatiebrief en cv) per brief naar het Gemeentebestuur van Ukkel - Personeelsdienst - T.a.v. mevr. Sylvie Duez - Directeur Human Resources - Jean Vander Elstplein 29 - 1180 Brussel of via e-mail naar personeel@ukkel.be

Voor bijkomende inlichtingen over de betrekking kunt u contact opnemen met mevr. Sylvie Duez: sduez@ukkel.brussels

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« september 2017 »
september
MaDiWoDoVrZaZo
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Agenda
"Emoticart" van de kunstenaar Olivier Massange 04-10-2017 - 15-10-2017 — Dekenij - Kunstenhuis van Ukkel, Dekenijstraat 102
Cultuur - GEMEENTELIJKE KUNSTWEDSTRIJD 20-10-2017 - 22-10-2017 — Cultureel centrum - Rodestraat, 47
Aankomende agenda-items...

 

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Energieloket