Facebook

Toegangsplan

Toegangsplan

Contacteer de gemeentediensten

Elektronisch loket

Fixmyuccle

U bent hier: Home / Nieuws / De gemeente werft een administratief secretaris (M/V) aan voor de dienst Opvoeding

De gemeente werft een administratief secretaris (M/V) aan voor de dienst Opvoeding

Uw taken

  • U beheert (organisatie, behandeling en plannen van taken) de administratieve dossiers binnen een vooraf vastgelegd kader;
  • U schrijft brieven en nota's in de correcte vorm (algemene inlichtingen, specifieke communicatie voor de hiërarchie, de scholen, het bestuur of de bevolking);
  • U maakt rapporten aan het college op basis van geïdentificeerde dossiers;
  • U verzamelt de gegevens bij de betrokkenen (besturen, scholen, personen, …) en behandelt deze (coderen, analyseren, samenvatten, …).;
  • U maakt digitale bestanden aan om gegevens te verwerken (Excel, Word, …);
  • U ontvangt het publiek dat de dienst Opvoeding bezoekt (burgers, vaklui, …);
  • U communiceert naar het publiek toe (telefoon, e-mail, …);
  • Voor bepaalde dossiers staat u tussen de verschillende administratieve structuren (gemeentelijk of extern) en de dienst Opvoeding;

Uw profiel

  • U heeft een bachelor in een administratieve richting (directiesecretariaat);
  • U houdt van verantwoordelijkheden;
  • U kunt dossiers strikt opvolgen. U respecteert termijnen en prioriteiten;
  • U kunt analyseren, initiatief nemen en organiseren;
  • U bent contactvaardig;
  • U heeft goede redactionele vaardigheden;
  • U bent stressbestendig en flexibel;
  • Actieve kennis van het Nederlands en het Frans (schriftelijke en mondelinge communicatie);
  • Kennis van informatica (tekstverwerker, rekenblad, e-mail, …).

Uw arbeidsvoorwaarden

  • Contract van onbepaalde duur. Onmiddellijke indiensttreding
  • Loon volgens gemeentelijke barema's (niveau B1 - Administratief secretaris)
  • Er wordt rekening gehouden met de anciënniteit in de openbare en de private sector
  • Aangename werkomgeving.
  • Eindejaarspremie
  • Flexibel dienstrooster (37,5 uren/week) en specifiek rooster in juli en augustus
  • Terugbetaling kosten openbaar vervoer aan 80 %
  • Taalpremie op basis van SELOR-attesten
  • Talrijke opleidingsmogelijkheden
  • Allerlei sociale voordelen voor het personeel (tussenkomst verzekering hospitalisatie, …)

Interesse?

Stuur uw kandidatuur (sollicitatiebrief en cv) per brief naar het Gemeentebestuur van Ukkel - Personeelsdienst – Jean Vander Elstplein- 1180 Brussel of via e-mail naar personeel@ukkel.brussels  .

Voor bijkomende inlichtingen kunt u Mevrouw Jennifer Baré e-mailen (jbare@uccle.brussels) met vermelding van uw volledige gegevens.

Document acties

Opgelet!!!

De kantoren van het gemeentebestuur zijn gesloten op woensdag 1 november en donderdag 2 november 2017.

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« oktober 2017 »
oktober
MaDiWoDoVrZaZo
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Agenda
Halloweenstoet 27-10-2017 18:00 - 20:30 — Jean Vander Elstplein
Ciné Dimanche : Là-Haut 12-11-2017 14:30 - 16:30 — Espace 1180
Aankomende agenda-items...

 

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Energieloket