Facebook

Toegangsplan

Toegangsplan

Contacteer de gemeentediensten

Elektronisch loket

Fixmyuccle

U bent hier: Home / Nieuws / De gemeente werft een administratief assistent (M/V) aan voor de vzw Val d'Uccle

De gemeente werft een administratief assistent (M/V) aan voor de vzw Val d'Uccle

Vzw Val d’Uccle bezit een chalet en een paviljoen in Ayer (Wallis-Zwitserland) en organiseert elk jaar verblijven, sneeuwklassen voor scholen en vakanties voor gezinnen, tijdens schoolvakanties en de zomer. De vzw zorgt voor de organisatie van deze verblijven en de daarbij horende administratieve opvolging. 

Uw taken

  • U beheert de inschrijvingen.
  • U stelt de kalender van de verblijven op (sneeuwklassen en vakanties).
  • U verzorgt de opvolging en het beheer van facturen van de deelnemende scholen, vakantiegangers en leveranciers.
  • U zorgt voor de bestelling van diverse leveringen en farmaceutische producten.
  • U stelt allerlei documenten en brieven op ter attentie van schooldirecties, ouders, leerlingen en vakantiegangers (in het Nederlands en het Frans).
  • U bent verantwoordelijk voor het vervoer per bus (planning, uurregeling, verdeling van plaatsen, enz.).
  • U beheert de organisatie van het verblijf (kamerverdeling, tafelplan in het restaurant, skiniveau, bestelling van skiabonnementen, enz.).
  • U zorgt voor de opvolging van dossiers ongevallen-ziektes (Ethias-Zwitsere dokters-scholen-ouders).
  • U zorgt voor de voorbereiding van werken en herstellingen vóór en na het seizoen en de organisatie van het verblijf van de arbeiders.
  • U bereidt de boekhoudkundige stukken voor om de balans en de begroting van de vzw op te kunnen stellen.
  • U neemt deel aan de raad van bestuur en de algemene vergadering en maakt de processen-verbaal op.
  • U organiseert het diner van de algemene vergadering.

Uw profiel

  • U bent houder van een GHSO.
  • U bent dynamisch en kan analyseren, initiatief nemen en organiseren.
  • U kunt aanvragen strikt opvolgen. U respecteert termijnen en prioriteiten.
  • U bent stressbestendig en erg flexibel.
  • U bent bereid tijdens weekends 's avonds of 's morgens te werken (van december tot april).
  • Grote verantwoordelijkheidszin.
  • U bent erg contactvaardig en kan zich vlot aanpassen aan het cliënteel.
  • U heeft goede redactionele vaardigheden.
  • Actieve kennis van het Nederlands en het Frans.
  • Kennis van informatica (tekstverwerker, rekenblad, e-mail, …).

Uw arbeidsvoorwaarden

  • Contract van bepaalde duur (hernieuwbaar). Indiensttreding op 1 februari 2018.
  • Loon volgens gemeentelijke barema's (niveau C1 - Administratief assistent).
  • Er wordt rekening gehouden met de anciënniteit in de openbare en de private sector.
  • Aangename werkomgeving.
  • Eindejaarspremie.
  • Flexibel dienstrooster (37,5 uren/week) en specifiek rooster in juli en augustus.
  • Terugbetaling kosten openbaar vervoer aan 80%.
  • Taalpremie op basis van SELOR-attesten.
  • Talrijke opleidingsmogelijkheden.
  • Allerlei sociale voordelen voor het personeel (tussenkomst hospitalisatieverzekering, …).

Interesse?

Stuur uw kandidatuur (sollicitatiebrief en cv) per brief naar het Gemeentebestuur van Ukkel - Personeelsdienst - Jean Vander Elstplein 29 - 1180 Brussel of via e-mail naar personeel@ukkel.be

Voor bijkomende inlichtingen kunt u mevr. Mortier (cmortier@ukkel.brussels) contacteren met vermelding van uw volledige gegevens.

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« juni 2018 »
juni
MaDiWoDoVrZaZo
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Agenda
Kunst ter Plaatse 13-05-2018 - 23-09-2018 — Sint Pieters Voorplein, Wolvendaelpark
Hulp bij uw belastingaangifte 30-05-2018 - 28-06-2018 — In zaal 1180 (Robert Scottstraat 14)
Film op het Sint-Pietersvooplein 30-06-2018 22:00 - 00:30 — Sint-Pietersvooplein
ACQU vzw : Tentoonstelling : Foto's 15-07-2018 - 31-08-2018 — Wolvendaelpark - Lindendreef - Ingang: Dieweg
Aankomende agenda-items...

 

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Fairtradegemeenten

Energieloket