Facebook

Contacteer de gemeentediensten

Nieuw:
on-line afspraken
voor de diensten
Bevolking, Huisvesting en Stedenbouw

Elektronisch loket

Fixmyuccle

 

Wolvendael 671

 

Verklaring gegevensbescherming

U bent hier: Home / Nieuws / De gemeente Ukkel zoekt een uitbater voor de Coffee Corner van haar nieuw administratief centrum

De gemeente Ukkel zoekt een uitbater voor de Coffee Corner van haar nieuw administratief centrum

In haar nieuw administratief centrum in de Stallestraat 77, waar binnenkort alle gemeentediensten gecentraliseerd zullen worden, wenst de gemeente Ukkel een ruimte voor kleine snacks ter beschikking van haar personeel en van de burgers te stellen. Daarom lanceert ze een offerteaanvraag om aan een kandidaat-concessiehouder de uitbating van een Coffee Corner toe te kennen, waarvan de activiteit bestaat uit een gelegenheid met alcoholvrije dranken en een eetgelegenheid van het type zelfbediening, zonder bediening aan tafel.

De gemeente stelt de uitbater een nieuwe ruimte van 131 m² ter beschikking, gelegen op de gelijkvloerse verdieping van toren B van het nieuwe centrum en die plaats biedt aan maximum 60 personen. De uitbater kan beschikken over de oorspronkelijke keukenuitrusting voor professioneel gebruik en het oorspronkelijke meubilair. Elke andere voorziening die de uitbater noodzakelijk acht voor de goede uitbating wordt geïnstalleerd op zijn kosten en risico, middels de voorafgaande schriftelijke toestemming van het bestuur.

Er worden ook een kelder en een parkeerplaats ter beschikking van de uitbater gesteld.

De kandidaten stellen projecten voor met de volgende elementen:

Een voedingsaanbod samengesteld uit warme en koude dranken, broodjes, slaatjes en desserts. De aangeboden producten beantwoorden aan de aanbevelingen van duurzame voeding en eerlijke handel. Minstens 30 % van de producten is van biologische oorsprong.

Het uitbatingscontract wordt gesloten voor een duur van 9 jaar. De Coffee Corner is geopend voor het publiek en wordt uitgebaat minstens van maandag tot vrijdag van 11.30 tot 14.30 uur. De uitbater heeft de mogelijkheid om ruimere openingsuren voor te stellen indien hij dat wenst. De maandelijkse retributie bedraagt € 500, zonder inbegrip van de lasten, belastingen en taksen. De bankwaarborg bedraagt € 3.000.

Praktische modaliteiten van de procedure

  • Plaatsbezoek (verplicht): 4 of 5 oktober 2021 om 14 uur (geschatte data, nog te bevestigen). Maak een afspraak voor vrijdag 30 september 16 uur, telefonisch op 02/348.65.84 of per e-mail via regie@ukkel.brussels. Na het plaatsbezoek heeft elke kandidaat-concessiehouder 5 kalenderdagen tijd om zijn vragen per e-mail op te sturen naar regie@ukkel.brussels, ter attentie van mevr. Sophie Leclerc.
  • Indiening van de offertes: deze moeten uiterlijk op 29 oktober 2021 om 14 uur (de poststempel geldt als bewijs voor de aangetekende brieven), in een dubbele gesloten envelop, per aangetekende brief met de post opgestuurd worden of door een drager tegen ontvangstbewijs afgegeven worden op het volgende adres: college van burgemeester en schepenen van Ukkel, dienst Gemeente-eigendommen, Jean Vander Elstplein 29, 1180 Ukkel.
  • Degustatiesessie (verplicht): 16 november 2021 (uren te bevestigen).

Download het bestek

Het bestek kan ook per e-mail aangevraagd worden via regie@ukkel.brussels (ter attentie van mevr. Sophie Leclerc).

Document acties