Facebook

Toegangsplan

Toegangsplan

Contacteer de gemeentediensten

Elektronisch loket

Fixmyuccle

Verklaring gegevensbescherming

U bent hier: Home / Bestuur / Gemeentesecretariaat

Gemeentesecretariaat

Het gemeentesecretariaat bevindt zich op de eerste verdieping van het gemeentehuis (Jean Vander Elstplein 29).

De gemeentesecretaris leidt en coördineert de gemeentediensten onder de bevoegdheid van het college van burgemeester en schepenen en is hoofd van het personeel.

Het secretariaat is belast met het opstellen van de processen-verbaal van de vergaderingen van het college en de gemeenteraad. Het secretariaat zorgt voor de voorbereiding van de dossiers die aan deze vergaderingen voorgelegd worden, de uitvoering van de beslissingen en het optekenen in de registers van de beslissingen.

Alle briefwisseling gericht aan het gemeentebestuur wordt door het secretariaat in de centrale indicator ingeschreven en onder de betrokken diensten verdeeld.

Voor deze verschillende taken wordt zij bijgestaan door medewerkers.

Het secretariaat is elke dag toegankelijk van 8.30 tot 12.30 en van 14 tot 16.30 uur.

Voor vragen of suggesties kunt u het secretariaat contacteren via secretariaat@ukkel.brussels of 02/348.65.11.

Jaarverslag 2018

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« december 2019 »
december
MaDiWoDoVrZaZo
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Agenda
Tentoonstelling Street Art en Graffiti 22-11-2019 - 15-12-2019 — Espace 110, Egide Van Ophemstraat, 110
Uckel Kids' Carnaval 23-02-2020 13:30 - 16:30 — Zaal 1180
Uckel Kids' Carnaval 23-02-2020 13:30 - 16:30 — Espace 1180
Aankomende agenda-items...

 

Samen voor groene straten!

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Fairtradegemeenten

Energieloket