Facebook

Toegangsplan

Toegangsplan

Contacteer de gemeentediensten

Elektronisch loket

Fixmyuccle

Verklaring gegevensbescherming

U bent hier: Home / Bestuur / Burgerlijke stand / Administratieve documenten

Administratieve documenten

De Bevolkingsdienst zorgt voor:

  • uittreksels uit het bevolkingsregister;
  • bewijzen van woonst, van nationaliteit, van leven;
  • gezinssamenstellingen;
  • ...

bev.

 

De diensten van de Burgerlijke Stand bevinden zich op het gemeentehuis, Jean Vander Elstplein 29, en zijn voor het publiek toegankelijk van maandag tot vrijdag van 8.45 tot 15 u.
De diensten Bevolking en Reispassen verzekeren een avonddienst op donderdag van 17 tot 19 u.

Er zijn bankautomaten geplaatst zodat de burgers hun administratieve documenten onmiddellijk met hun bankkaart (Bancontact/Proton) kunnen betalen.

Tel.: 02/348.67.78

 

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« april 2019 »
april
MaDiWoDoVrZaZo
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Agenda
International Jazz Day 30-04-2019 17:00 - 20:00 — Sint-Jobsplein
HoriZonsss (15-25 jaar) 04-05-2019 15:00 - 19:00 — Het Huys, Egide Van Ophemstraat 46 te 1180 Ukkel
Aankomende agenda-items...

 

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Fairtradegemeenten

Energieloket