Facebook

Contacteer de gemeentediensten

Nieuw:
on-line afspraken
voor de diensten
Bevolking, Huisvesting en Stedenbouw

Elektronisch loket

Fixmyuccle

 

 

Verklaring gegevensbescherming

U bent hier: Home / Bestuur / Algemene zaken

Algemene zaken

De dienst Algemene Zaken houdt zich bezig met:

  • alle aanvragen inzake de privatieve bezetting van de openbare weg (terras, etalage, reclame, allerlei manifestaties, affichering, verkoop, filmvertoning, enz.). Deze zijn onderworpen aan de toelating van de burgemeester. De aanvraag moet gericht worden tot de burgemeester - Dienst Algemene Zaken en dit minimaal 10 werkdagen voor de datum waarvoor de aanvraag wordt ingediend (onderworpen aan een gemeentebelasting);
  • landbouwtelling;
  • slachten van dieren;
  • vernietigen van wespennesten;
  • verkoop op de openbare weg (onderworpen aan een gemeentebelasting);
  • verkeer van reclamevoertuigen (onderworpen aan een gemeentebelasting).

 

Contact
Telefoon 02/348.66.62
E-mail algemenezaken@ukkel.be

 

Document acties

Lopende wegwerkzaamheden

Agenda

 

« januari 2021 »
januari
MaDiWoDoVrZaZo
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 

Samen voor groene straten!

Kaart met duurzame middelen

Agenda 21

Fairtradegemeenten

Energieloket